Informacja dla rodziców uczniów klas 6.
ELEKTRONICZNY NABÓR DO GIMNAZJUM
Uczniowie samodzielnie zakładają konta na stronie
http://tarnow-gim.edu.com.pl
Terminarz rekrutacji:
1. 23.03.2015r. - 19.06.2015r. – logowanie do systemu naboru, założenie konta, zapoznanie z regulaminami przyjęcia do szkoły, tworzenie listy preferencji, drukowanie podania (z systemu ) i dostarczenie go do szkoły pierwszego wyboru.
Uczniowie, którzy przystępują do egzaminów wstępnych do Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II°, składają podanie wydrukowane
z rekrutacji elektronicznej i podanie wydrukowane ze strony internetowej szkoły: www.zsmuz.tarnow.pl w zakładce „rekrutacja”, dołączając do niego stosowne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia na wybranej specjalności ( wokalistyka – od lekarza foniatry, audiologa, instrumentalistyka – instrumenty dęte – od pulmonologa, pozostałe specjalności od lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) – w terminie do 15.05.2015r. !!!
2.
30.06.2015r. – dostarczanie poświadczonych kopii świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach sprawdzianu (dotyczy kandydatów ubiegających się o przyjęcie do szkół niebędących w systemie rekrutacji elektronicznej).
3.
3.07.2015r.godz. 13:00 - podanie do publicznej wiadomości w formie list kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
4.
Do 7 lipca 2015r. godz. 15:00 - potwierdzenie woli podjęcia nauki w danej szkole, poprzez dostarczanie oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz oryginału zaświadczenia o wynikach sprawdzianu w klasie szóstej.
5.
8.07.2015r. godz. 13:00 – podanie do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
6.
Do 28.08.2015r. – postępowanie uzupełniające.